Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 8 december 2011

FOR THE LITTLE ONE






Som ni vet bor vi trångt. Väldigt trångt. Lilleman bor i en liten garderob. Han gillar sin garderob över allt annat. Han säger att det är hans alldeles egna koja. Vi kan bo såhär ett tag till. Inte så länge. Jag drömmer om en större lägenhet, men jag är kräsen. Det måste vara något väldigt fint! Jag vill kunna bo där länge. Väldigt länge. Jag hittade det här fina barnrummet via Hus och Hem. Jag drömde mig bort....

As you know we live tight. Very tight. The little one lives in a small closet. He likes his closet very much. He says it is his very own house. We can stay like this for a while. Not so long. I dream of a larger apartment, but I'm picky. There must be something very nice! I want to stay there long. Very long time. I found this great children's room through the magazine "Hus och Hem". I dreamed myself away....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar