Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 23 november 2011

JUST AWESOME







Helt underbar dansk lägenhet....vad mer kan jag säga?

Just awesome...what more can I say?








Bilder från Fri via Designattractor


2 kommentarer:

  1. Jag läste din profil och tänkte att vi är nog några stycken samlare som tittar och vänder på sina bilder och känner någon sort välbehag i det. Att bli inspirerad och hoppas kunna inspirera andra.
    PS. Vår yngsta bor i Göteborg. En skön stad.
    / Anita

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det så! Mycket samlande blir det!
    Tack för din kommentar på min blogg!
    Ha en fin dag!

    Kram Blackbird

    SvaraRadera