Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 2 augusti 2011

COTTAGE IN TORONTO




Nu har jag börjat jobba igen...puh, vad trist..Den här semestern har gått alldeles för fort. Ja, ja..om det blir fint väder kan man ju faktiskt hitta på en massa mysiga saker på kvällarna! Vi ska ju dessutom flytta snart, så vi har ju ett kul projekt framför oss. Efter jobbet, åker jag till nya lägenheten och fixar och målar...snart kommer nya bilder..jag lovar!

Bilderna i detta inlägget kommer från min blogg-kompis i Kansas. Kolla in hennes blogg här

Now I have started working again . This holiday has gone way too fast. I will not complain, cause we will move soon, so we have got a fun project to do. After work I go to the new apartment and paint. New pictures will appear soon, I promise!
The pictures in this post comes from my new blog-friend in Kansas. Check out her blog here

3 kommentarer:

  1. loving it :)
    have a wonderful day
    hanlie

    SvaraRadera
  2. Å, inte mycket går upp emot att få flytta och få boa i ordning sitt nya hem! När jag ser tillbaka på de flyttar jag har gjort, känns den tiden då man flyttar in alltid väldigt speciell. Kommer ihåg dofter, låtar etc. Lite som att vara förälskad:)

    Hoppas att du får det mysigt i den nya lägenheten:)

    Hälsningar
    Sophie

    SvaraRadera
  3. Jag håller helt med dig Sophie! Det är som en förälskelse.. ;-)

    Loves from Blackbird

    SvaraRadera